Warto mieć świadomość, że system CRM online Conpeek.com nie tylko i wyłącznie gromadzi, ale również udostępnia i porządkuje wszystkie informacje, których potrzebuje przedsiębiorca, by efektywnie obsługiwać klientów praktycznie na każdym możliwym etapie sprzedaży. Koniecznie warto również zaznaczyć, że niezwykle intuicyjny interfejs, a także bardzo szybkie przesyłanie informacji gwarantują sprawny kontakt z klientem.
Zwiększenie skuteczności sprzedaży
Nie wszystkie systemy CRM tak jak system CRM online są w stanie selekcjonować kontakty, a także w odpowiedni sposób sortować dane za pomocą różnego rodzaju filtrów, by skupić się przede wszystkim na klientach, którzy będą dawali zdecydowanie największą szansę na zamknięcie sprzedaży. Omawiany system gwarantuje również konsultantom dostęp praktycznie do wszystkich informacji w CRM na każdym etapie sprzedaży, by możliwe było dostosowanie komunikacji do źródła, z którego został pozyskany dany klient.
Zwiększenie zadowolenia klientów
System CRM Conpeek gwarantuje ponadto niezwykle precyzyjną analizę poszczególnych spraw klientów przede wszystkim dzięki dostępowi do nagrań czy transkryptów rozmów. Oprogramowanie pozwala klientom na kontakt z wybranym konsultantem na bazie zapisanej historii konwersacji.
Oszczędzenie czasu klienta, a także zespołu obsługi
System CRM online Conpeek.com umożliwia na uzyskanie w bardzo krótkim czasie wszystkich potrzebnych informacji, a następnie zamknięcie zgłoszenia już przy pierwszym kontakcie z klientem. System pozwala na automatyzację procesu rejestracji, a także realizacji zgłoszeń danego klienta w CRM. Oprogramowanie ponadto umożliwia na ręczne weryfikowanie tożsamości klienta podczas prowadzonej konwersacji.
Prowadzenie spersonalizowanej komunikacji z każdym klientem
System pozwala firmie na prowadzenie rozmowy z klientem w taki sposób, by został wykorzystany jego ulubiony kanał komunikacji. Pozwala bowiem na automatyczne śledzenie interakcji z klientem ze wszystkich najbardziej istotnych platform.