Stoisko targowe nie musi być wcale nudne i powtarzalne. Wręcz przeciwnie – odrobina kreatywności i pomysłowości może sprawić, że goście będą nas odwiedzać dziesiątkami, a nawet setkami. Co trzeba zrobić, aby wyróżnić się na tle innych wystawców?
Jak wyróżnić swoje stoisko targowe na tle konkurencji?
Co kreuje popularność stoiska targowego? Otóż dwie rzeczy mogą nas odróżnić na tle konkurencji. Pierwszą z nich jest odpowiedni design, który nawiązuje do oferty firmy, a drugą odpowiednio zaprojektowana instalacja multimedialna. Atrakcyjność stoiska w oczach potencjalnych klientów i kontrahentów zależeć będzie od poziomu synergii obydwóch płaszczyzn. Przypadkowość nie wchodzi tutaj w grę. Wręcz przeciwnie – wszystko musi być tu odpowiednio zaprojektowane, tak aby razem tworzyło całość.
Oferta skierowana do konkretnej grupy klientów
Zanim przystąpimy do organizacji swojej przestrzeni wystawienniczej, musimy dokładnie przemyśleć, dla kogo przygotowujemy designerskie stoisko targowe i co chcemy dzięki niemu uzyskać.
- Podpisywanie umów – jeśli naszym celem jest pozyskiwanie nowych klientów, to powinniśmy skupić się na przestrzeni, która im to ułatwi. Zaaranżowanie przestrzeni, w której potencjalny klient może porozmawiać z przedstawicielem, jest tu bardzo ważne. Fotel, stolik, kilka mebli i – jeśli to konieczne – stanowisko komputerowe to w tym przypadku podstawa.
- Budowa świadomości marki – jeśli poprzez nasze designerskie stoiska targowe chcemy zwiększyć zainteresowanie marką, to powinniśmy zainwestować w multimedialne instalacje, które tutaj będą odgrywać istotną rolę. Ważna jest tutaj próba podtrzymania zainteresowania marką poprzez kody QR, stronę internetową i odesłanie do zewnętrznych źródeł.
Marketing wyrażony w innowacyjny sposób
Organizując wyróżniające się stoisko targowe, postaw na innowacyjne i multimedialne instalacje. Połącz ze sobą styl skandynawski (minimalistyczny design), z futurystycznym oświetleniem oraz wszechobecnymi ekranami LED. Wzbogać swój przekaz innowacyjnymi materiałami, takimi jak szkło i poliwęglan. Dzięki temu optycznie powiększysz przestrzeń swojego stoiska i nadasz mu nowoczesnego stylu. Postaw na cyfrową interakcję z klientem, dbając o interaktywne stoły, wyświetlacze, a nawet… podłogi. Zwróć też uwagę na tzw. totemy informacyjne i infokioski, które mogą być nowoczesnym sposobem prezentacji Twojej oferty. Czy jesteś na to gotów? Bo Twoja konkurencja tak…
Ze https://smartdesign-expo.com/landing/projekty-i-inspiracje-stoisk-targowych/ przygotowanie stoiska targowego będzie jeszcze łatwiejsze. Przekonaj się, jak niewiele trzeba, by przy współpracy ze specjalistami, postawić na innowacyjność i jakość w kreowaniu targowej przestrzeni marketingowej.