Youtube jest jednam z najpopularniejszych obecnie portali oraz drugim po Google miejscem, gdzie wyszukuje się informacje. Dlatego też obecność w tym serwisie pozwala na zwiększenie widoczności w sieci. To świetna możliwość, szczególnie dla tych e-sklepów lub witryn, które zmagają się z rosnącą konkurencją oraz dbają o swoje działania w Social Media
Odpowiedni tytuł materiału
To kwestia kluczowa, bowiem to właśnie w tytule powinny znaleźć się słowa kluczowe, na które pozycjonowana jest wybrany serwis. Dodatkowo tytuł pozwala także na szybsze odnalezienie filmu w gąszczu innych materiałów. A to wpływa na jego widoczność!
Ciekawe zdjęcie
Trzeba potraktować je jako grafikę, która informuje o treści filmu. Najważniejszą zasadą jest jednak atrakcyjność – fotografia ma przyciągnąć uwagę użytkowani i sprawić, aby rozpoczął on oglądanie. Wstawiając zdjęcie nie można zapomnieć o użyciu słów kluczowych.
Ciekawy opis filmu
Znowu – najważniejsze jest przyciągnięcie uwagi widza. Dlatego też opis powinien być atrakcyjnym uzupełnieniem materiału. Potrafi on skłonić użytkownika do kliknięcia przycisku ‘play’.
Tutaj także należy wykorzystać słowa kluczowe. Sama treść opisu może składać się z około 200 słów – oczywiście może być ich też więcej. Dodatkowo tekst powinien zawierać linki, które mają odsyłać do dalszych materiałów – czy to zamieszczonych na Youtube, czy też na innych mediach społecznościowych.
Ekrany końcowe i karty
Dzięki nim jest szansa na to, aby zamieścić odsyłacze bezpośrednio w prezentowanym filmie. Karty można rozplanować w dowolnym momencie materiały, natomiast ekrany końcowe pojawiają się w ostatnich sekundach.
Wykorzystanie tagów
To one dają jasny sygnał przeglądarce, o czym będzie film. Wpływają także na zasięg materiału, dlatego warto je wykorzystać!
Ważnymi kwestiami będą również czas publikacji filmu oraz jego parametry techniczne.
Nieustanna analiza kanału pozwoli na wysnucie wniosków co do tego, jakie treści są atrakcyjne dla użytkowników oraz kiedy najlepiej je udostępniać. Youtube, jak każdy z kanałów Social Media, wymaga zaangażowania, chęci i ciężkiej pracy. Warto jednak czekać na ich efekty! Warto skonsultować się ze specjalistami z https://pozycjonowanie-gdynia.com, którzy pomogą profesjonalnie podejść do tematu i wyjaśnią wszelkie wątpliwości.