Co agencja to inny cennik. Niestety wiele z nich chce zdobywać klientów poprzez radykalne obniżanie cen. Przez co nic nieświadomy klient na oślep wybiera niższą ofertę. Dopiero później okazuje się, że taka agencja nie posiada odpowiednich specjalistów z potrzebnymi umiejętnościami ci adekwatnym doświadczeniem. Pytanie brzmi – czy wcześniej nie lepiej było sięgnąć trochę głębiej do portfela?

Niska cena nie mało kiedy idzie w parze z wysoką jakością….

Co agencja to inny cennik. Niestety wiele z nich chce zdobywać klientów poprzez radykalne obniżanie cen. Przez co nic nieświadomy klient na oślep wybiera niższą ofertę. Dopiero później okazuje się, że taka agencja nie posiada odpowiednich specjalistów z potrzebnymi umiejętnościami ci adekwatnym doświadczeniem. Pytanie brzmi – czy wcześniej nie lepiej było sięgnąć trochę głębiej do portfela?

Lepszą opcją zawsze będzie profesjonalna agencja

Bądźmy szczerzy współpraca z doświadczoną agencją marketingową taką jak AlteMedia, która sprawnie funkcjonuje już od 13 lat, musi  odpowiednio kosztować. Głównie dlatego, że przedsiębiorca płaci za jakość, rezultaty i pracę wykwalifikowanych specjalistów. W dodatku każdy projekt może tam liczyć na indywidualne podejście, a klient na dialog i skuteczność. Ta symbioza jest przejrzysta, wręcz oczywista. I co najważniejsze kwota w pełni odzwierciedla poświęcony czas pracowników.

Wybieranie amatorskich firm nie tylko psuje rynek, ale też naraża przedsiębiorców na znaczne ryzyko. Jedną sprawą jest utrata zaufania klientów, a drugą zablokowanie strony w wyszukiwarce Google, czy też nieprzemyślana komunikacja z klientami. Finałem może być zmniejszenie dochodów firmy, a w konsekwencji nawet konieczność ogłoszenia upadku!

Specjalizacja kluczem do zadowolenia klientów

Nie można być specjalistą w każdej dziedzinie. Wiadomo, że osoba dobra we wszystkim tak naprawdę jest dobra w niczym. Jednak właśnie tak działają amatorskie firmy marketingowe, w których pracuje jedna lub 2-3 osoby. Choć ta druga opcja zdarza się naprawdę rzadko. Takie firmy składają się z osób, które dopiero nabierają doświadczenia i przez to uczą się na błędach kosztem swoich klientów. Największą ich wadą jest głównie to, że jedna osoba zajmuje się tam jednocześnie tworzeniem contentu, optymalizacją, pozycjonowaniem, obsługą klienta, promocją firmy oraz wieloma innymi czynnościami. Takie podejście wiąże się z większymi zyskami dla amatorskiej agencji, ale ze stratami dla ich klientów.

Dlatego też każda godna zaufania agencja zatrudnia co najmniej po jednym specjaliście z dziedzin, w których się specjalizuje. Jeśli są one bardzo wąskie, a popyt duży, to liczba zatrudnionych wzrasta. Tylko w ten sposób jakość usług będzie na najwyższym poziomie. Pomocne staje się zatem prześledzenie strony agencji, a przede wszystkim zakładki „O nas”. Jeśli znajdziesz tam dane osobowe, opisane umiejętności i wykształcenie poszczególnych pracowników, którzy zajmują się SEO, SEM, Social Mediami, E-mail marketingiem, optymalizacją i wieloma innymi dziedzinami, to znaczy, że Twoja strona i firma jest w dobrych rękach! 

Reasumując – chcesz być fair? Płać! Chcesz przepłacić? Wybieraj najtańsze agencje. Żądasz jakości? Stawiaj na specjalistów!

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here