Korzyści z SEO dla firm

Istnieje więcej niż kilka korzyści zarówno do marketingu marki lub firmy online poprzez SEO, jak również pchanie i optymalizacji witryny dla produktów i usług, które oferują i sprzedają online za pośrednictwem tego niezwykle potężnego kanału. Niezależnie od tego, czy sprzedajesz soki oczyszczające w Wielkiej Brytanii, meble czy coś innego, absolutnie wszystko i każda usługa i produkt ma swoje miejsce online w świecie SEO i marketingu w wyszukiwarkach.

Targetowanie tego, co działa

W przeciwieństwie do wielu form tradycyjnej reklamy, takich jak telewizja, radio i reklamy billboardowej, przedstawiając swoją ofertę, czy to usługi lub produktu online i za pośrednictwem wyszukiwarek pozwala skupić się na swoich idealnych i docelowych odbiorców. Na przykład, jeśli sprzedajesz ubezpieczenia samochodu, będziesz chciał, aby odpowiednie osoby, Twoja publiczność mogła zobaczyć swoją ofertę za pośrednictwem strony internetowej. Dlatego też, będziesz kierować słowa kluczowe i terminy wyszukiwania odnoszące się do samochodów, jazdy i pojazdów.

Jednak nie tylko można kierować się do zamierzonej publiczności, ale można (do pewnego stopnia) dostosować to, co wyszukiwarka, o którym mowa, faktycznie prezentuje do nich. Na przykład, szczególny rodzaj produktu może mieć swoją własną dedykowaną „stronę docelową”, która jest stroną zaprojektowaną do rankingu dla konkretnych terminów, kierując się dokładnie tym, komu chcesz przedstawić ofertę swojej witryny.

Niższe koszty i większy zwrot z inwestycji

Nie jest tajemnicą, że reklama w primetime TV lub radio slot reklamowy może kosztować wiele tysięcy, czasem nawet dziesiątki lub setki tysięcy funtów. Jednakże, jeśli chodzi o SEO i marketingu w wyszukiwarkach, koszty są znacznie tańsze. Nawet w konkurencyjnych branżach, takich jak pożyczki, kredyty hipoteczne i ubezpieczenia, wydasz znacznie mniej niż w przypadku równoważnej kampanii za pośrednictwem innego tradycyjnego kanału. Z SEO, jesteś tylko prawdopodobne, aby trzeba zapłacić za:

  • Konsultanta SEO (zazwyczaj rozliczanego za godzinę)
  • Hosting strony internetowej
  • Projekt strony internetowej (chyba że możesz zrobić to sam)
  • Ewentualny rozwój strony internetowej ( jak choćby stałe usługi SEO na https://efectownia.pl/)

Co więcej, jeśli chodzi o SEO, ponieważ kierujesz się niemal dokładnie do tych, do których chcesz, i ponieważ zapłaciłeś znacznie mniej, aby wystawić się na tych odbiorców, Twój zwrot z inwestycji (ROI) będzie znacznie mniejszy niż w przypadku innych kanałów. To z kolei oznacza, że Twój koszt pozyskania klienta (CPA) jest znacznie niższy.

Korzyści z SEO w biznesie online

  • SEO poprawia widoczność firmy i zwiększa świadomość marki.
  • Zwiększa wiarygodność, ranking i reputację firmy online.
  • Zwiększa ruch na stronie internetowej firmy.
  • Promuje reklamę dla firmy, ponieważ umożliwia jej marketing wśród klientów, gdy ci przeglądają produkty i usługi na stronie internetowej.

Ponieważ SEO generuje ruch, przydatne będzie użycie narzędzia takiego jak Google analytics lub Brandwatch analytics do analizy danych i sprawdzenia, w jaki sposób klienci wyszukują, jak przeglądają, język używany do wyszukiwania produktów, z jakiej technologii korzystają, ich lokalizacja i częstotliwość, kiedy są aktywni, stwierdzone przez.

Ryzyko związane z SEO w biznesie internetowym

  • Jak zapewnia https://efectownia.pl/, potrzeba czasu przy użyciu SEO, aby uzyskać dobre wyniki i zajmie to dużo czasu, aby osiągnąć zwrot z inwestycji z witryny biznesowej.
  • Może to być kosztowne na konkurencyjnym rynku niszowym, ponieważ muszą istnieć koszty zatrudniania zewnętrznych specjalistów, aby pomóc w budowaniu linków organicznych i promowaniu działań marketingowych SEO, takich jak kampanie SEO, które przyciągają backlinki i produkują treści, które interesują klientów, stwierdzone przez (digitalmarketingphilippines, 2017).
  • Nie ma gwarancji na wyniki, nawet jeśli firma jest na pierwszej stronie rankingu w wyszukiwarce, większość klientów będzie tylko patrzeć na pierwszej stronie wyników.
  • Nie ma kontroli nad tym, ile ruchu zostanie wygenerowane i jaki rodzaj ruchu zostanie wygenerowany za pomocą SEO.
  • Aktualizacje Google mogą powodować nowe zmiany, które mogą penalizować wysiłki marketera cyfrowego podczas produkcji kampanii SEO na przestrzeni lat.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here