W jaki sposób zacząć przygodę z Forexem

0

Nie każdy z nas wie, ale Forex to największy, globalny rynek wymiany walut, którego obroty sięgają wysokości 4-5 bilionów USD dziennie. Transakcje na rynku Forex, prowadzone są 24 godziny na dobę. Najczęściej biorą w nich udział duże instytucje finansowe, korporacje, rządy i banki. Mogą również inwestować inwestorzy detaliczni – za pośrednictwem platform, udostępnianych przez brokerów. Inwestowanie na rynku Forex wymaga odpowiedniej wiedzy i doświadczenia.

Testy A/B. Jak je przeprowadzać, aby były skuteczne?

0

Testy A/B to potężne narzędzie badawcze, które wykorzystuje wielu specjalistów ds. marketingu. Dlaczego tak bardzo je kochamy? Bo dzięki nim możemy w prosty sposób sprawdzić, który komunikat/tytuł/kreacja graficzna będzie bardziej skuteczny dla danej grupy docelowej i w ten sposób zwiększyć przychody dla naszego sklepu internetowego! Brzmi super, prawda? Z tego artykułu dowiesz się, czym są testy A/B i jakich błędów nie popełniać, aby były naprawdę miarodajne.

Strona internetowa – jak ją wypromować?

0

Internet ma tak dużą moc, że może zarówno przysporzyć wiele popularności i sławy, jak i kompletnie zniszczyć dany biznes. Podstawą jest wdrażanie takich działań, które mają na celu sprawienie, że dane przedsięwzięcie będzie odbierane jako pozytywne. Wiele osób swoją działalność rozpoczyna od tworzenia strony internetowej, której celem jest zdobycie dużej grupy czytelników. Co zrobić, aby zyskała ona popularność?

Jak ocenić auta poflotowe?

0

Samochody poflotowe, czyli używane są tymi samochodami, jakie coraz częściej kupują Polacy, zwłaszcza przedsiębiorcy z różnych branż, w których na co dzień wykorzystuje się samochody. Wobec tego, warto dowiedzieć się, czy zakup takiego pojazdu faktycznie jest ryzykowny, czy warto się na to zdecydować, oszczędzając tym samym pieniądze.

Blogosfera jako wpływowa internetowa społeczność

0

Wszystko zaczęło się od wirtualnego pamiętnika. Kilkadziesiąt lat temu zwierzaliśmy się na kartkach papieru, potem nastała era cyfryzacji i Internetu, a więc również pamiętnik przestał być białymi kartkami, a stał się kolorową stroną internetową, do której każdy miał dostęp. Blog dzisiaj to nie tylko wirtualny pamiętnik, pełni wiele funkcji, w tym również promocji siebie i swojej firmy oraz produktów, a także budowania pozytywnego wizerunku eksperta.

Drukujemy katalog. A co w nim?

0

Katalog zazwyczaj kojarzy nam się z materiałami dostępnymi w dużych firmach czy salonach sprzedaży. Nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że katalog to pojęcie niezwykle szerokie i możemy w nim umieścić bardzo różne treści.

Taniej i gorzej czy lepiej (i nieco) drożej?

0

Co agencja to inny cennik. Niestety wiele z nich chce zdobywać klientów poprzez radykalne obniżanie cen. Przez co nic nieświadomy klient na oślep wybiera niższą ofertę. Dopiero później okazuje się, że taka agencja nie posiada odpowiednich specjalistów z potrzebnymi umiejętnościami ci adekwatnym doświadczeniem. Pytanie brzmi – czy wcześniej nie lepiej było sięgnąć trochę głębiej do portfela?

Jak zadbać o komfort w biurze? Jak je urządzić i na co zwrócić uwagę?

Już na etapie planowania wystroju biura warto zastanowić się nad tym, jaki sprzęt i jakie meble powinny znajdować się w jego obrębie. Wystrój wnętrza, w którym pracujemy ma ogromny wpływ na komfort oraz wydajność podczas działania. Po jakie akcesoria i rozwiązania sięgnąć, by w miejscu pracy czuć się jak najlepiej?

Nieograniczone możliwości w zasięgu ręki z telefonem Huawei

0

Zaskoczenie użytkowników telefonii komórkowej jest coraz trudniejsze. Konstruktorzy i projektanci Huawei pracują jednak w pocie czoła, by zaspokoić oczekiwania konsumentów na całym świecie. Przykładem doskonale wykonanego zadania jest Huawei P9.

Na czym polega budowanie świadomości marki?

0

Prowadząc własną działalność gospodarczą, z całą pewnością chcielibyśmy, aby o jej istnieniu wiedziało jak najwięcej potencjalnych klientów. Chęć przyciągnięcia do siebie maksymalnej ilości konsumentów przyświeca każdemu przedsiębiorcy bez wyjątku – niezależnie czy prowadzi on firmę handlowo-usługową, warsztat, czy biuro.

Zobacz też